Träning träning träning

Kul att se hur folk verkar ta tag i träningen det här året. Iaf de första åtta dagarna som gått. Boman försöker träna två gånger om dagen, säger han, för att minska sin kroppshydda med tio pannor. Om det behövs eller inte, det får stå för honom. Jonna, verkar ha fått en bra start och det är glädjande att se, hoppas verkligen det håller i sig för bägge. Läs även jonnas blogg http://matochsovklockan.blogg.se/    Fyndigt namn! Boman har dessvärre ingen blogg men jag kan ge honom några tips om han vill...


Eftersom folk runtomkring haussar om träning måste man själv också ta tag i saken, blivit cykling varannan dag sen jag kom upp i torsdags förra veckan. Idag försökte jag även kombinera det med att läsa gamla tentor vilket gick sådär. Farligt att träna på Iksu när umeå universitet består av sveriges snyggaste studenter...
Och för att pusha mig själv lite uppgraderade jag även mitt kort idag så jag framförallt kan spela badminton gratis istället för att pynta 70:- per gång. Uppgraderingen av kortet kostar 100:- i månaden så det är snabbt intjänat.
Dock ingår massa andra sweet stuff med guldkort, känn på den här listan

Aerobics
Step
Gympa
Vattenträning
Bodybalance
Bodycombat
Bodypump
Corecontrol
Forza
Pilates
Poweryoga
Punchout
Cykel
Simning
Beachvolleyboll
Bollspel
Racketspel
Gym
Konditionsträning
Klättring
Biljard
Kamphallen

Kanske inte låter maxxat? Grejen är att det finns tio olika varianter på allt vilket gör utbudet helt enormt. Hoppas verkligen jag utnyttjar allt nu!

/B

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är kul med träning=)

2008-01-08 @ 22:28:14
URL: http://anjelique.blogg.se
Postat av: atena

hade verkligen behövt träna! men det ska jag, friskis och svettis, here i come :D

2008-01-08 @ 22:33:36
URL: http://jiggy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0