Sjukt bra Torsdagskväll!

Lallade ifrån jobbet med mitt månadsmål avklarat för länge sen, kändes bra!
Styrde min kosa mot Arbis där vi avnjöt en sjukt bra Kabaré, jag är verkligen imponerad, var tvungen att gå fram och skaka tass med konferencieren (stavas det så?) efteråt och tacka för en grymt bra föreställning.

Blev en bra buffé på det hela, samt en och annan vända i baren, pappa försökte övertala kvinnan i baren att "det är andra gången jag är här nu!" Han syftade på föreställningen, men hon trodde han menade antalet barbesök, så hon bara skrattade åt honom; "Jaja, eller hur..."
Det var i själv verket åttonde gången.


Hittade denna skylt på toalett-avdelningen, känns lite The Kristet Utseende inspirerat?.. :P

Imorrn kväll blir det 80-talsfest för hela slanten, lovar att lägga upp bilder på spektaklet senare, jag har lite av en sjuukt bra outfit. Men men, mer om det imorgon!

Sov gott, fred ute osv.
U know the drill..

// CS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0