Nu har vi då 2008

och det första jag upptäcker när jag skall skriva 2008 är att 7 och 9 är lättare att hitta på tangentbordet. Är det ett tecken??

Kan även konstatera att stadens campus får minus på tillgänglighet då de inte släppte in mig för att studera... Något jag kommer att referera till på lördag då det blir finansieringstenta.

Något som har varit roligt de senaste dagarna är alla sammanställningar av 2007 som varit i tidningarna, speciellt där de rankat filmer. Så ikväll blir det antingen eastern promises eller the last king of scotland  (stavning) om inte något annat hett erbjudande uppenbarar sig... ;)

Nu skall jag föreslå tid för Abiskoresan, jag föreslår första eller andra veckan i augusti. How does that smell to you? Kanske tredje...

Keep in touch!

/B-master fet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0