Jeff Carling

På den tiden som man hade lunarstorm så fanns det en användare som kallade sig för Jeff_Carling, jag minns inte om det var Rickard Posth eller Coffa som stod bakom?

Jag tänkte väl inte så mycket på det hela just då, mer än vad namnet Jeff Carling kom ifrån.

Sen idag, när jag på lunchen snubblade över "Ensamseglaren" på Youtube så slog det mig, där figurerar en Jeff Carling rätt så ofta och ingående.
Jeff är Jan Linett´s föredetta bästa vän efter att denne under flera år haft en affär med Jannes fru.
Sjukt bra humor. För er som har missat den så finns den uppladdad på Youtube.

Bjuder på ett smakprov:



// CS

Kommentarer
Postat av: Posth

Jeff Carling är jag och ingen annan! Finns dock en som kallar sig så på NT:s diskussionsforum som inte är jag.

2008-01-17 @ 21:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0