Inmoppad i ett hörn

Vi får gäster ikväll, jag ska styra upp en kycklinggryta med mycket curry och paprika i.
Men innan jag sätter igång så tänkte jag moppa golvet, inga konstigheter med det, men nu var jag ju inte direkt smart när jag bestämde utgångspunkten för moppningen, för nu sitter jag här, inmoppad i ett hörn och väntar på att golvet ska torka så jag kan ta mig ut i köket för att påbörja grytan.Klockan tickar.
Men jag lyckades sträcka mig efter datorn iaf, så nu bloggar jag, har även mailat Mange på 107.1 vinyl och önskat Donovan´s  Hurdy Gurdy Man, får se om han spelar den för mig.

Stort grattis till Sara som fixade körkortet idag! ;)


Fred ute // CS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0