Hemavan nästa

Eftersom jag är den i Abiskogänget som bor längst norrut måste jag därför åka runt och reka miljön i fjällen etc. Därför har jag tagit på mig uppdraget att åka till Hemavan/Tärnaby för att kolla hur bra snö det är, hur bra uteliv etc. Det är en svår uppgift förstår jag att ni tycker, men det gör inget för jag är en tuff kille som gärna tar den smällen!
image186

Sådär kan det se ut.
Hoppas på underbar skidåkning och att min hals lugnar ner sig lite!
Hoppas vi får roligt, 6 grabbar + 2 damer i en stuga och något tusental studenter från andra ställen i Sverige. Jodå, vi ska nog överleva! Försöka iaf!

Torsdagens tv-tips är kustbevakarna på kanal 5 då Nisse använder pepparspray i en skarp situation! :D

mvh
//B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0