Håller man på att bli vuxen?

Hoppas f-n inte det!
Kom precis hem från Palace, det var samma skit som vanligt. Är så trött på palace så det finns inte, mer finlandsfärja än så blir det inte.
Men det var en ganska händelsefull kväll ändå, vi började hemma hos Pierra, där blev det både det ena och det andra, han hade köpt sprit för 2000 på 2 veckor, så det gick ju åt rätt håll.
Vi lyckades med ännu en vadslagning, vad den gick ut på får ni fråga Pierra om!
Hursom, vi lyckades smyga ner 8st koffeintabletter i Levins grogg utan att han märkte det, på den nionde dock så började det bubbla lite väl konstigt, då anade han att nåt var skumt, men han lär ju inte somna i första taget ikväll iaf.

Väl nere i Palacekön så får jag rädda en snubbe som jag träffade för första gången ikväll från att bli nerslagen, helt plötsligt hör jag bakom mig; "öh, varför är du sååå röööd föör??"
Han får till svar nåt i stil med "Vafan vill dy, jak döda dig, fattaru!???"
Sen fick man medla, jag lyckades rätt bra får man väl ändå säga.
Blev även vittne till hur min gamle klasskamrat henke bäckmark började knuffas med en kille i kön, vakterna kom direkt och särade på dem, sen kom 3 polismän som nyttjade extremt övervåld mot den andra killen, 3 poliser och 2 vakter satt på honom, det behövdes säkert!..

Inne på Palace var det sjukt trist, gled runt ett tag själv i min ensamhet, men tröttnade efter ett tag och drog hemåt.
Efter att ha snackat med typ halva kön så kom jag äntligen iväg, utanför Side Bar träffade jag på Ante som verkade ha nåt sorts bråk med sin tjej över telefonen. Jag fortsatte gå, vid resecentrum så mötte jag Jossan, tror jag iallafall, hon hälsade "hej hej" iaf, men när jag ropade "öhh, äre jossan ele?" så svarade hon inte. Mycket skumt, men om jossan läser detta så kanske du kan bekräfta! annars har du en dubbelgångare.

Väl hemma vid min port så är den full med 18åringar som vill komma in, ehh, ja inte till mig då utan till vår nya granne, han ville väl inte släppa in dom eftersom han fått klagomål från nån sur granne i porten bredvid.
Så självklart släpper jag in dom, man vill ju inte att dom ska frysa.

Hursomhaver, summan av kardemumman, en bra kväll allt som allt, speciellt förfesten!
Thanks Pete!

// CS


Kommentarer
Postat av: Pierre

Gubben! Du vet du!!
When ever, how ever ;)

2008-01-27 @ 03:49:30
URL: http://pierretauberman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0