Förlåt för min frånvaro

men det är nämligen så att min stationära dator har gett upp en aning. Jag fruktar för livet att det kan vara något allvarligt, i så falll skulle jag förlora en massa skolarbeten och en massa bilder jag tagit, jag är verkligen rädd att det ska vara så...
Frågan är dock vilka längder jag skall gå för att finna felet, är inte super sugen på att pynta för en check av den... Därför kan jag endast surfa i skolan på min bärbara och det är en aningen störande... Jag kan dock de flesta serierna på femman och igår såg jag även moderna vapen på Discovery. Kung. Mp-7 vore nått kan man kallt konstatera!

Igår rörde jag mig även en hel del och det är jag stolt över. Blev två mil på cykel, dock gymcykel och sen gick jag nog närmare en mil under hela dagen. Riktigt nöjd. Firade med att göra en hallonshake med proteinpulver.

- Frysta hallon
- Mjölk
- Chokladproteinpulver

MUMS!

Annars regnar det som bara den i Umåe, andra dagen i rad med konstant nederbörd. Börjar gå mig aningen på neverna... Har fixat tillflyktsort i form av hemanvan v.5 där de håller tempen nere iaf. Det som kan bli det största problemet med den resan är att jag är orolig för att mitt ben skall säga ifrån. Ni trogna läsare kanske minns blåmärkena. Det var ingen rolig upplevelse och jag vill inte vara med om det igen, blir nog mycket röda backar som det känns nu... Men sen kommer Peppe Puder djävulen. Man måste känna på den lätta snön fast laggen är gjorda för pist. Så går de genom och så säger det stopp på tio centimeter. Benet blir två dm längre och man ska vara glad om man kan gå till sommaren.. aja, ska inte bittra ihop över det innan det har hänt.

Har ju även flyttat in i min nya lya, kommit halvlångt. Ska köpa lite prylar till helgen för att öka mysighetsgraden och börja leta efter en trivsam soffa samt motiv att ha på väggen.

Aja, kram på er! Nu blir det mat och sen pm skrivning!
Ciao
/B

ps. det var fel gissat om mannen med tubsockar, det är självklart Michael Jackson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0