Det känns lite ensamt...

..delvis för att Fia har åkt till Åre under en vecka och gjort mig tillgräsänkling under en hel vecka, mindre kul.
Men det har sina fördelar också! Kom precis hem från Kalle F, mycket  gitarr, öl och skrål, lär bli en del Xbox denna vecka också känner jag, sånt som man inte kan göra annars... ;)

Sitter även ikväll och tittar på UFC, har man sett ett program så har man nog sett alla känns det som...

En annan sak som känns lite ensamt är att det verkar som min wingman BK har gett upp denna blogg, om det är till fördel av spel, kvinnor eller sång vet jag inte. Det rör sig nog inte om studier hursomhelst.. ;)

En annan sak som känns lite ensamt är att Heath Ledger tydligen stämplat in:

Rebecca säger:

har du hört om heath ledger?

C.Spetz säger:

att han gillar att ge?

Rebecca säger:

nej, RIP, han är död

C.Spetz säger:

WTF? varför deT? hur dog han?

Rebecca säger:

det vet man inte, men han har "hittats död".. brukar väl tyda på överdos, hemskt tråkigt måste jag säga

Rebecca säger:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1681111.ab

C.Spetz säger:

knarkade han?

Rebecca säger:

jag vet ej

C.Spetz säger:

då får han ju skylla sig själv!

Rebecca säger:

men det är ju inte säkert att det var såpass, vad som helst kan ju ha hänt... det är ändå en förlust för filmen tycker jag

C.Spetz säger:

absolut, trodde heath var en bra kille. Men han kanske råkade trampa på en spruta full med heroin under sin dagliga motionsrunda. Sånt som händer!



Så kan det gå!
Over and out // CS


Kommentarer
Postat av: Björn

Du kan få bjuda mig på mat om du vill ha ett ljus i ensamheten :)

2008-01-23 @ 16:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0