Okey då, just for you

C.Spetz --> säger:

B

C.Spetz --> säger:

se till att droppa ett inlägg ikväll!


Sperre Merru som vi kallade honom på den gamla goda tiden is upp my ass om att jag ska droppa some serious bojaka talk här på bloggen.

Har så mycket jag vill skriva inom mig, men ibland känns det som man skriver för döva öron. Vi har dock en del läsare men det är feedbackbiten som är dålig. Jag tror jag talar för alla sveriges bloggare när jag begär mer feedback. Mer feedback, bättre texter.

Kan gå igenom min dag för er, vill ni det? Näe, ni skulle bara bli avis då. Kan berätta att det kommit över 1,5dm snö senaste 24h här uppe. (H är engelska och betyder "timme", om 60 minuter ni vet)

Skulle vilja lägga upp massa sweet pix jag tagit med luren sen i julas men tyvärr är min dator lite sådär och jag har inte tagit tag i det, dessutom har jag inga pengar att köpa en extern HD för så jag kan lösa det. Men den som väntar på något gott? När kommer nästa gott kan man fråga sig? Kan bli i helgen då det FÖRHOPPNINGSVIS bär av till Lycksele "Världsmetropol" för Lycksele Marknad och 1500 pers på hotellet. Vi får se lite. Sjukt taggad på Årets sittning också. Gemensamm sittning för alla samhällsvetare, jursiter, ekonomer. Funtar på att råna en bank, köpa en ny kostym och försöker fria till en jurist under kvällen.

Kan skriva en liten lista på hur den här juristen skall se ut, så ni jurister som läser det här vet om ni är aktuella eller inte.

- Mörkt hår, mörk mörk brunt till svart, gärna med bra längd, helst längre än axlarna
- Blå/gröna ögon, blir som en bra brytning mot håret
- Gärna lite mörkare hy, menar inte svart kanske men mer som ek. Träslaget då.
- Ursprung, oviktigt men gärna norrländsk
- Stadig uppväxt



Ojoj, kom lite från ämnet där...
Skulle kunna skriva en massa annat skit men jag orkar inte... Ni får läsa min bok om ett par år.
"Burtas Storys - några äkta andra kryddade" :D

Kram


Kommentarer
Postat av: Irene Andersson

Okej..inte konstigt att du är singel ;) lycka till. Låt mig veta när du hittat din drömtjej!

MVH Irene

2008-02-28 @ 12:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0