hihi

Fan...

Sitter och skriver ut pdf-filer i mängder. Gamla nekpapper jag måste gå igenom. Skiter i att kolla på dem utan kör print direkt (ja, jag har windows på engelska. jag är så jävla internationell), hur som. Ut kommer de i en rasande fart för min Samsung levererar. Gillar samsung mer och mer, har tv, skrivare och dataskärm och är grymt nöjd. Det var kuriosa... Hursom, jag skriver ut en pdfare som visar sig vara en powerpoint och dessutom i svart.... Jag har tryckt fel och det har kostat mig laaaaser.
Nu gråter jag mig till sömns framför kustbevakarna och vad blir det för mat med PEEEER MOORBERG

mvh

ps. träna inte efter ni ätit...

Kommentarer
Postat av: Björn

Alla som använder sitt windows väljer engelskt... :) Detta för att det inte finns någon logik i de svenska snabbkommandona! Och även om man skulle förstå sig på den är det ytterst sällan som du kommer att ha alla program på svenska. Även om allt skulle vara hel svenskt så lär du som akademisk student inte bara jobba i svensk miljö och fördelaktligen bör lära dig engelsk uppsättning!
Internationellt till en viss nivå, franska tangentbord kan vi skippa, de vill bara vara speciella..!

2008-02-29 @ 09:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0