åååååhhhh, jag vill också vara 14 igen

"Sjuuukt pinsamt.. -jag har gjort en lotta! Share 9:30pm Today jaoo.. de är verkligen sant.. jag kände mej som lotta idag :P :D
Ja o Natalie satt o plugga i biblioteket i skolan o så tänkte ja " Jag MÅSTE ha lite kaffe.. " mm så jag tog min plånbok o börja gå till cafét.. i vår skola har vi lixom en jätte stoooor trappa (som jag ramlat i en gång) men INTE idag.. jag kom precis ner nr nåt ramla ur plånboken.. mmm.. en tampong!sjukt pinsamt.. ja visste inte vart den kom ifrån men den ramla från mej.. så jag plocka upp den lite snabbt o sen köpte mitt kaffe..
- undra varför alla stirra på mej? :S...."



Snodde ovanstående från någons notes på facebook. Detta är skrivet av en universitetsstudent...
Jag trodde man kom i puberteten när man var mellan 11-14 år och att det där med tamponger, kondomer, mens etc var ett kapitel man inte skämdes över längre. ACK SÅ FEL JAG HADE!!!!!


Mvh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0