Vad är en söndag utan ett skratt?

Det är då Zlatan som bjuder på historien kan man säga


"En polare till mig kör taxi i Halmstad om somrarna. En sommar på tidigt 00-tal (tror att det var sommaren 2001 eller 2002) står han vid tågstationen i nyss nämnda stad och väntar på kunder. In sladdar en lila lamborghini och ställer sig på förbjudet att stanna. Föraren börjar gå från bilen. Min polare sticker ut huvet:
(polaren) - För fan, där kan du ju inte stå
(Zlatan) - Det är lugnt, det är Zlatans bil!
(polaren) - Men, men polisen kan ju komma
(Zlatan) - Ja men det är lugnt, säg bara till dem att det är Zlatans bil!
Zlatan går sin väg."


Saxxat från Flashback.info

Det som gör historien extra rolig är att Zlatan säger "det är Zlatans bil" och inte "det är min bil". Om ni missar det tänkte jag ;)

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0