Trogna läsare

Jag vill ge er en eloge till alla er trogna läsare genom månaderna som har gått, det har varit ett sant nöje att för er få chansen att berätta om min vardag och min syn på vardagliga ting. Dock har nu tiden kommit för mig att ta farväl av bloggen, det är med sorg jag gör detta men vissa saker måste man göra. Just nu är det mycket som händer i mitt liv, det är mycket att tänka på och det mesta tynger ner mig, det är inte positiva saker som sker. Att under dessa omständigheter försöka leverera något läsvärt till er kära läsare, ja det är svårt. Att skriva om bekymmer har gjorts i alla tider och har blivit läst i alla tider, men för mig är det inte rätt val. Jag vill ge er humor, kärlek och omtänksamhet, något som det inte finns tid för längre. Vissa saker har högre prioritet än bloggen.

Med dessa ord vill avsluta min tid här på Abisko08 och låter nu  min wingman C. Spetz bestämma vad han vill göra med den!

Hur blir det med vandringen undrar ni kanske avslutande!? Jag hoppas verkligen det blir av, men vet i dagsläget inget.

/Björn

Kommentarer
Postat av: Björn

Lugnt B, jag läser helst om misärer ändå :P
Kärlek humor o dyl. finns på tv. men tvättäkta misär i privatliv är svår att skapa på film. Då måste man ha någon koppling till personen i fråga :)

Men du har haft dina stunder du med. Trots allt har jag läst slaviskt allt du skrivit senaste året även om jag inte skulle kunna nämna ett inlägg på bloggen ens från förra veckan. ;)

2008-04-23 @ 08:19:23
Postat av: Posth

Nämen vad nu? Tar du till flaskan istället? Att blogga är väl en utmärkt terapi! Nåväl, då får man tacka för den här tiden då. Dina inlägg kommer saknas!

2008-04-24 @ 18:12:34
URL: http://posth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0