Thomas andersson Wij

Kom precis hem från en magisk afton, ogillar egentligen uttrycket "magisk afton" men jag känner mig tvingad att använda det!
Var och såg Thomas Andersson Wij på konsert & kongress i Lnkpg.
Helt jävla underbart.

Thomas visade sig vara en sann ironiker, han gav kängor till höger och vänster i mellansnacket, bröderna herrey, E-type, Petter, Mikael Rickfors för att nämna några!
Bäst var; Sommaren 77, 1980, Hälsingland, Evighet och så självklart Blues från Sverige!

Sen måste jag väl skriva att Thomas hade med sig en helt suverän tjej, Jenny Abrahamsson, som förband.
Helt suverän röst. Sen vet jag ju att Jenny googlar sitt eget namn, och kommer därför läsa detta, vilket gör det hela ännu roligare! Hon kommer gå långt hon, Jenny Abrahamsson!

Sen när konserten är slut så skulle jag köpa Thomas skiva, ville ju ha den signerad.
Men så är jag 15kr kort, och inte en bankomat så långt ögat kan nå.
Satan va bitter jag blev. Ska beställa skivan från hemsidan istället, men ville ju ha den signerad som sagt var.

Återkommer med bilder och dylikt från vår sälenresa, som förövrigt var bra men/och blöt.

Nu måste jag sova.
Ciao
// CS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0