Sveriges mest hatade människa.

Läser på Aftonbladet aka Aftonblajet att Anders Eklund är den mest hatade mannen i landet just nu.
Detta råder det inget tvivel om. Absolut inte, vidriga j-vla människa.

Hursom, när jag smakade på ordet "mest hatade" så kom jag osökt att tänka på en viss "Rickard Lind" som för nåt år sen medverkade i filmen "stureplanseliten" där han gjorde bort sig nåt kopiöst.
Efter att den publicerats så skämdes Rickard så fruktansvärt så han tyckte det var en god idé att "be om ursäkt till svenska folket" eller "sina landsmän" som han så fint säger i sin video.
Det hela resulterar ju såklart i att Rickard gör bort sig ytterligare en gång, och denna gång ännu värre.
Det hela är mycket roligt;


 
Jag jämför inte Rickard Lind med Anders Eklund, men man hatar ju båda två, fast på olika sätt.

Om jag skulle publicera en hat-lista topp 3 så skulle den nog för tillfället se ut;

1. Anders Eklund
2. Rickard Lind
3. Olinda Borggren (henne hatar jag egentligen över allt annat!)

Ikväll är det hockey och Taco för hela slanten!
Go LHC!!

// CS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0