Nackdelar med att ha hund i korridoren

Det kan tros vara att han har kissat på golvet och att jag har trampat i det men just ikväll det hundögonen. Trond som han heter har slamrat in i min dörr när han lekt där ute och jag kilar ut för att kolla vad som händer då jag möts av ögon i denna kaliber



Det är blicken som möter min, sen titta på ett ben och sen titta på mig igen. Klart vi ska leka lite, men lite blir gärna mycket för han är så söt. Och så får man lite dåligt samvete för man måste stänga dörren och göra något annat när man vet att han ligger därutanför medan hans riktiga husse har somnat i allrummet framför Sverige Pussas & Kramas
Man vill ju bara busa =)

/B


Obs, ej hunden på bild men av samma ras


Kommentarer
Postat av: Josef Boberg

Tja - kul med hund i o f s. Jag har haft en långhårig dvärgtax i ca 17 år. Men tacka vet jag katt !

Ha det... :-) /önskar husdjurs-vännen Josef

2008-04-03 @ 14:46:25
URL: http://josefboberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0