Lugn Torsdagskväll.

Sitter och lyssnar på Cher, smuttar på en Xanté och fyller Ipoden med musik.
På lör åker vi till Sälen och blir borta 5 dagar, ska bli hur skönt som helst, längtar inte till skidåkningen, mer att bara komma bort ett par dagar!

Fia sitter i soffan och fyller i en skadeanmälan ang den krock som ägde rum 1April, alltid lika luddigt vad man ska skriva och rita, men måste ju som ni kanske vet "beskriva händelsescenariot genom att rita upp det", så nu sitter hon där, lite småirriterad är hon, inte så lite heller.
Att dom ska kräva att man plockar fram sin konstnärliga ådra såhär kl 22.27 en Torskväll..

Vi har packat hela kvällen, jag har tagit med mig enbart det nödvändigaste, kamera, ipod, pannlampa och walkie talkies. Det har tagit sin lilla tid för mig att beskriva för Fia om vikten av att ha med sig walkie talkies när man är i fjällen, tror inte jag lyckats övertala henne.
Måste köpa en platta öl och ta med också!


image240
image241
image242
image246
Bilder från sist när det begav sig, sjukt najs!

//CS

Kommentarer
Postat av: Björn med morgonkaffe igen

Vilken söt bild #2 :P

Walkies är juh en livsviktighet..!
Förklara säkerhetsaspekten för Fia bara...

2008-04-04 @ 08:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0