why loco, why?

Ingvar Loco Nordin som vi fått mycket inspiration av skrev i våran bloggs kommentarsfält i dagarna följande


"Jag vet, jag vet... men jag inser inte riktigt vad jag skulle blogga om... Har absolut inget att säga; så tråkigt är det (men läs gärna på NEWS på Sonoloco där det kommer upp mycket om nutida konstmusik...)
/Loco"

som svar på ett mail CS slängde iväg. Loco vill inge gästblogga kan vi dra som slutsats. Nähe, vad fan ska man göra nu då? Börja dricka lr? Allt känns förvänansvärt pissigt just nu...

Aja, läge å rycka upp sig kanske =) Men jag kan flika in från verkliga livet att där står inget rätt till
- Mögel i lägenheten?
- Statistik
- Hosta

Hoppigalopp, vi går och tar en dusch på det!

/B-man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0