Sms från JS 070910 19:39

Sms från JS 070910 19:39
Tjaba Mannen! Fan har haft lite problem med internetet därför dröjer inlägg.
Hoppas man inte är utesluten ur expeditionen där tappra män riskerar sina liv
för att bestiga ett av världens mäktigaste bergsmassiv. Något jag aldrig skulle
förlåta mig själv för om jag missade!!! Pussokram

......................................................................................................................................................................................................................


För att ni läsare som inte känner JS ska få en bild av hur han ser ut:

Har ni sett reklamen för Xider, där en kvinna sitter vid ett rullband och fyller upp xiderflaskorna för att sedan skicka dom vidare till en "hunk" som sitter vid samma rullband fast längre bort. "Hunken" håsar/stönar då i flaskorna för att tillsätta "the desire". Ni fattar grejen, JS är den hunken. Jag har nog aldrig förut sett nån som är så lik någon annan. So there you have it, så ser JS ut!


// CS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0