Nu vet vi hur det känns

att bli uppmärksammade av en idol. Nu förstår vi hur det känns att stå utanför Grand kl 0445 en fredag den 7 januari då det regnar underifrån och bara vänta på att Backstreet Boys ska komma hem från krogen med ett släptåg av damer men att ändå få deras uppmärksamhet och den blöta pussen på kinden för att sedan ta med sig den för resten av livet. Kanske involverar man tom det i sitt egna bröllops tal till sin blivande man?

Iaf, igår blev vi uppmärksammade av Ingvar Loco Nordin som är en hejdundrande berättare och som givit oss mycket tips i form av sina underbara berättelser om genomförda vandringar, Ingvar kommenterade i våran blogg, fråga mig inte hur han hittade den?! Han skrev följande:

"Hej och hå! Då borde du läsa årets (2007) story också:
http://home.swipnet.se/sonoloco28/lapland2007/lapland2007a.html
Keep on keeping on!
Loco"

Givetvis måste lappland 2007 läsas när tiden finns, men att han skriver "keep on keeping on", det gör mig rörd till tårna, nu är det bara fortsätta =)

Menade inget illa med BSB jämförelsen men den bara flög ur mig, men jag är glad att Loco hittade vår blogg och hoppas vi stöter på honom längs med Kungsleden 2008!

Nu måste jag eta, städa och göra statistik!

Blir ett festinlägg sen!!

/B-man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0