Modeveckan i Umeå

Tas med en nypa salt, kanske ett kilo =)

Mr B

Jacka: Skinnpaj
Skjorta: Rutig,
Bälte: Syns ej, H&M
Byxor: Flippa K, 100%-iga.
Skor: Din sko :D
Påse: Mq, innehållandes prips och spendrups billigaste ölsorter


Klädde jag mig inte som en Hobo skulle jag kunna lägga upp såna här bilder hela tiden :D

Ska vi ta en till? VILL NI DET??? SKRIK DÅÅÅ! Wöööw.

image31

Solglajjor: H&M
Jacka: Skinnpaj
T-shirt: Minns ej, köpt på zoovillage
Byxor: Ärvda Levis
Skor: Stan Smith

Det är tydligen sånt här man ska skriva om för att få 100k besökare i veckan... Otur att man klär sig som en tattare bara =)
Nu måste jag underhålla Boman här. Tjing tjong

/B-man


Kommentarer
Postat av: N

Vilken pudding!

2007-09-23 @ 23:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0