Mitt nageltrång

Det känns som om mitt nageltrång äter upp min fot inifrån, det gör så fruktansvärt ont.
Man kanske skulle göra något åt det? Hmm, jag vet inte riktigt, varje gång jag överväger "en operation" tänker jag på den gången Coffa skulle "operera" Posths nageltrång med en kökskniv, på fyllan.
Det ska tilläggas att Posth var iförd en kritvit kostym, som efter ingreppet inte längre var lika vit.
Därför vågar jag inte operera, inte ens kontakta en "expert" på området, jag filar istället ner nageltrånget en gång varje vecka, så har jag hållt på så länge jag kan minnas.

Men nästa år måste jag fan göra något åt det, för i Abisko kan ingen höra mig skrika...

Kommentarer
Postat av: Posth

Jag lär vara en expert på området. Utför ingreppet åt dig för ett lock bärs. OBS! Förskottsbetalning.

2007-09-17 @ 23:41:01
Postat av: Björn

Klipp ner nageltrånget med en sax bara så försvinner det med tiden!
Dock behöver du inte klippa så blodet sprutar... det är mer pain än gain

2007-09-18 @ 16:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0