Lite anledningar till varför jag lämnade Norrpan ;)

http://www.nt.se/img/2007/8/16/1081806.pdf

Svea skeppet, för dig som gillar att gå ut ALLA dagar. mao en del sköna alkisar där kanske?!

God vän, för dig som inte är ute efter att träffa en livspartner. posth har väl träffat en iaf?

The cromwell house, för dig som gillar killar med volvo och tjejer som snusar. Underbart att läsa =)

Palace, ingen renovering kan du sudda ut känslan av finlandsfärja. Alla som jag träffat i norr som varit på palace frågar om man känner till finlandsfärjan stället i norrköping, svart på vitt här!

Tre kronor, för dig som är kravlös. Vackert skrivet

Tyckte jag var kul att läsa iaf, sen vill jag säga att om någon träffar Calle Petersson, aka CP aka Calle P så kan ni väl tacka för skiftnyckeln jag fick när jag fyllde typ 15? använde den igår för att skruva av hjulet på cykeln och byta slang. Tack Calle!

/B-man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0