Idag firar bloggen en månad

och dagen till ära hade jag tänkt att gå och ge blod men så blev det tyvärr inte. Får vänta tre månader till, men jag minns ett Seinfeld-avsnitt då Kramer tycker att blodbanken tar för hög ränta för att ta hand om hans blod så han lånar Jerrys skålar etc och har blodet i Newmans-blood frige, KUNGLIGT. I avsnittet blir Jerry cuttad och tappar "a lot of blood" men det löser sig för att Jerry får Kramers blod i sig vilket är freaking superfunny. Ni som känner till Seinfeld vet hur roligt det blir, slutligen så skadar Jerry sig när han ska ut och träna med några gubbar. Då får han sin ärkefiende Newmans blod i sig. orkar inte skriva ut hela avsnittets historia men det är top notch.

Men nog om det, vad har hänt under den här månaden? Hur långt har planera kommit?
Kan väl säga såhär att....

Spetz har sprungit och köpt stavar och att jag är avis på det, var inne och kolla på sportconrad.de idag för lite prylar men det är lite risky att beställa från tyskland och speciellt när man är pank. Tyskarna är duktiga indrivare, det har man sett under WWI och WWII...

Annars rullar det på, känns som det är något man verkligen längtar till det här. Idag när jag gick hem från gymet tänkte jag på de trådtunna benen jag har och jag vet att de är min svagaste länk, men i Abisko är det en rätt lagom nivå så jag hoppas det ska gå bra. Ägnar nog den blivande resan en tanke varje dag iaf, har många andra resor planerade men det är den här jag verkligen ser fram emot. Jag tror nämligen att det är en resa som kommer ta iaf mig ett steg närmre att förstå vem jag är. För vem är jag? Och vem är du? jag har seriöst ingen aning...

Aja, skitinlägg!
GRATTIS BLOGGEN; LÄNGE LEVE!

Abisko08
Sarek09
Alperna10
Indien11
Himalya12
Grand Canyon13
Mt. Everest 20-25 där någonstans!

Håll utkik efter de bloggarna ;)

Kramen

Kommentarer
Postat av: Posth

Vad seriös du blev på slutet där! Ville dock bara gratulera till bloggens första månad. Vad gäller stavarna så är det väl bättre att du är ett snäpp vassare än Spetz och väntar tills du är mogen för skidorna också ;). Hursom, grattis och tack till er båda för en månad av väldigt trevlig läsning!

2007-09-12 @ 16:40:31
Postat av: Mehmed

Har han B-man identitetskris eller mannen?

2007-09-12 @ 17:26:52
Postat av: J

oj va djupt. me like...känns som burt back in the days.

2007-09-13 @ 16:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0