Farväl Jupiter

lalalallala, Lasse W is alive and "kickin".

Vad ska man blogga om? Musik? Lyssnar på The Killers - When you were young, de sjunger om Jesus, iaf en gång ;) När jag var liten lyssnade jag aldrig på texter och jag vet att folk tyckte jag var dum i huvudet som inte gjorde det, men jag är nog fortfarande dum i huvudet i så fall. Det känns tryggt när det inte går speciellt fort framåt för en.

Idag käka jag resterna av renskavspannan jag gjorde igår, det var bacon, renskav, grädde, lök, salt pepper och soya i den. Mycket sälta. Svinlätt! Igår åt jag den med pasta och idag med ris. Man måste äta mycket ren om man är riktig norrlänningen, gärna tjuvjagad. Imorgon ska jag äta älg om jag inte käkar på Epp då jag ska jobba, men en svettburgare känns inte superhett...  Blir en helg i pluggets tecken... Sen kommer spetz hem och bloggar massor med bilder från turkiet. Det ser nog ut som det brukar göra =)
Planerar att åka hem den 18 oktober, kan ni ju boka in... Norrpan tors-fre, stockholm lör-sön. Vad tror ni om det?

Nu är jag nog nöjd för stunden...
Lägger in en sommarbild eftersom jag längtar så mycket, kallar bilden Svensk sommar i 18 knop (det ryktas om att Pellebåten gör 18 knop).
Svensk sommar i 18 knop

/B-man

Kommentarer
Postat av: jojo

Du får nog arbeta lite med dialekten om du vill vara riktig norrlänning:)

2007-09-28 @ 08:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0