Black russian, Bruce Willis and the Accelerators.

Jaa, lite så såg gårdagens kväll ut, vi slog ihjäl lite tid hemma hos Erik Del Mar, en mix av bra musik, bra vänner och äckliga j-vla drinkar. En black russian ska vad jag kan minnas innehålla 50/50 av Kahlua och Vodka. Men som det gamla djungelordspråket lyder: men man tager ju vad man haver. För vår del innebar det "Mocca" ( nån tysk fulvariant av Kahlua ) samt Jelzin Vodka (från bag in box ! ) Detta resulterade ju i mycket osmakliga "Black russians". Jag drack upp en fjärdedel av min 6:a, Erik drack upp en fjärdedel av hela flaskan! Robban satt mest och njöt av stämningen. Även han tryckte ner en och annan. Och för er som inte sett Bruce W sjunga;


Dock kom vi fram till följande gällande Brucey bruce: Han både sjunger bättre och ser bättre ut utan hår. Mer karaktär på nåt sätt. Hursom, det får sammanfatta kvällen events.

...............................................................................................................................................................................................................

För att hålla oss till ämnet, jag gjorde ju lite nyttiga grejer igår också, drog en runda frisbee-golf i folkparken med min gode vän Frigge. Gick över förväntan får man väl säga, Frigge hade ju egna frisbees och så, och det brukar ju tyda på att man är sågott som proffs, alternativt för snål för att hyra. Inget utav dessa visade sig dock vara sant, jag förlorade, visst det gjorde jag, ska inte stickas under stolen med, men med ynka 3 points. Nästa gång så tar jag dig F! ;)

Idag så har jag planer på en liten skogsutflykt med min far, vi får se vart vi hamnar, kamera, kaffe & kaka, kan inte bli bättre! =)

Påtal om kaka, igår så bakade jag ( Ja jag kan baka, är dessutom väldigt bra på det! ) en Geijersk tuppkaka, en för eget bruk, och en till min gode granne Björn som fyllde 25. Det blev lite av en succé, Björn blev nästan lite gråtfärdig när jag lämnade över den fortfarande varma kakan.


image18

Ovan ser ni Crilles To Do List, jag är klar med de första 5, vilket innebär att jag har en del att göra idag med. Jag vet inte om jag precis gjort nummer 7 på listan? Har jag det!?


Summan av kardemumman?
Vet för en gångs skull inte, vill någon läsare kanske skriva en bra punchline i kommentarsfältet!?

// CS


Kommentarer
Postat av: Bjern

Jeklar vilken kaka sen...
Jag har slutat med mat nu och äter bara kaka..
Appropå det skulle jag behöva 3 till senast i mrogonbitti:)

2007-09-06 @ 16:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0