Mitt "så kallade" ben

benet

Det gör ondare än det ser ut.... Jävla oflyt...

/B

Kommentarer
Postat av: Björn

Håriga ben, bra till bestigningen av yxbacken 08! Håller tätt mot vind och regn!:)

Vad har du gjort med benet ?

2007-11-16 @ 08:47:58
Postat av: Burta

Jodu Björn, jag har gått ner i spagat osv. Går att läsa mer om längre ner!
DU måste läsa mer frekvent!

=)

2007-11-16 @ 09:37:30
Postat av: Björn

Bah, jag är nog en av de få som faktiskt läser er blog... när jag väntar på att min dator "kompilerar" så surfar jag in... Iaf nångång varannan dag!

Däremot så är minnet inte på topp, så om du kan länka till tidigare inlägg om dom är relaterade, det vore TOPPen ;)

2007-11-20 @ 14:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0