Mange Schmidt's facebook.

Mange har lagt ut en bild på sitt gage för en kväll (i cash). Han får denna kommentaren. Antar att det är fake, men den är rätt rolig!
Är den inte fake, ajfan..


"Hej Mange Schmidt, du kommer kanske inte ihåg mig men vi gick i samma klass i 5an. Jag hade inte riktigt stödet hemifrån så det gick lite snett, jag har haft det tuft med problem med missbruk osv. Nu hoppas jag på ny-start i livet, jag drömmer att bli ren och ha ett svesson-liv med lägenhet, jobb och familj osv. Du har ju gått och blivit känd och rik nu, jättekul! tycker ja. Du kan verkligen göra skilland för en gammal "klassis", 10 tusen tror jag skulle räcka för komma på fötter igen. Du får tillbaks det sen. Det är ju säket inga pengar för dig, men för mig kan det betyda en dörr tillbaks till samhället igen för mig. Med hopp om att du har hjärtat på rätta stället. / -Jacke"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0