Många läsare!

Känns skönt att vi ökar antalet läsare ganska ordentligt när vi inte uppdaterar, märkligt, vi har inte postat en inlägg på flera dagar och våra unika läsarsiffror skjuter i höjden!
Vi kanske skulle sluta blogg helt och hållet? J-vlar va läsare vi skulle få då!

Hursom, som B-man skrev så har vi sjukt mycket att stå i just nu, själv räknar jag inte med att vara ledig speciellt många dagar under December, kommer att bli en hel del övertid, men det är trevligt på sitt sätt. (Den 25de!)

Helgen var en enda dimma skulle man kunna säga, Jonna hade fest i roddlokalen, kvällen bestod av både trevliga händelser och även mindre trevliga, men jag fick ju DJ:a loss ordentligt iaf! Som tur var löste det sig till det bästa!  =)

Just nu ligger planeringen kring Abisko på is, vi måste fokusera på annat just nu, men vi återkommer självklart när vi vet mer, tänkte vi skulle hinna med ett planeringsmöte när BK kommer till Norrpan nästa gång! När nu det kan bli?

Förövrigt så väntar vi fortfarande på JS debut på denna blogg, så JS, om du läser detta; TA DIG I KRAGEN FFS!!

Nu på torsdag så ska jag fota havsörn, så är iallafall planen, jag har fått nys om ett ställe där det sägs att de håller till, så håll utkik här på bloggen efter bilder sen!

Nu ska jag över till min gode granne Björn och leverera en SATA2-kabel.

Fred ute // CS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0