Lars Winnerbäck

lasse1

Söndagen den 18/11 gick Björn, Ante och Mats Lars Winnerbäck och vi kom alla med spända förväntningar och när vi gick hade vi fått allt vi längtat efter.

Inledde med Farväl Jupiter och en hel den andra låtar, stämningen var väl lite halvdan men det tog sig vill jag lova.
När andra extra numret är på G säger Mats till mig att han vill höra Elden och jag kontrar med att jag verkligen vill höra Kom Änglar. Vem fick rätt? BÅDA. Först kör de Elden som ni kan se i bloggen imorgon och avslutar med Kom Änglar och då var det verkligen så taket lyfte. Jag spela in Kom Änglar på mobilen men tyvärr hörs min röst mer så jag väntar med den tror jag =)

Underbar söndag i alla fall!!

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0