Lägesrapport:

Sitter i mitt kök och lyssnar på the one and only, Bruce.
Har precis ätit lite stekta hamburgare med makaroner, ingen festmåltid direkt, men än dock så gott.

Ska skjutsa syrran till Lasse-konserten snart, jag vill så gärna gå, men dum som man är så väntar man till sista sekund med att köpa tickets och så blir de slutsålda. Fan.
Egentligen gillar jag inte folk som säger "Lasse" istället för Lars Winnerbäck, eller Winnerbäck, det låter som om de är bästa polare med Lasse bara för att de känner hans texter och eventuellt lever studentliv i linköping.
Men när jag själv säger Lasse så låter det helt korrekt, inga j-vla konstigheter.
Är jag lite dum i huvudet nu? =)

Igårkväll fick jag ett sms av BK där det stod följande:
"Jag är så full så jag inte kan stå på benen, skriv det i bloggen."
Jag valde att va snäll mot min wingman och inte publicera nåt fylleinlägg på hans bekostnad igårkväll...Så jag gör det nu istället! Så, nu vet alla det, att BK hade lite mycket under västen igår afton!
Men bli inte orolig mamma Eva, B kan ta hand om sig själv, ehh nåväl, ibland iaf!

Nu måste jag röra på mig,
Fred ute // CS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0