Städning, Kill Bill & ny mobil!

Trött CS. Städat och haft mig, vi ska ha nån form av lilljul imorrnkväll, och då måste ju allt va tipptopp!
Hann inte städa så länge, sen kom Rob över. Sen Frigge. Sen Björn. Sen hade jag uppvisning av mitt nya hemmabiosystem, grabbarna var mäkta imponerade. Jag med! =)

Imorrn köper jag ny mobil, igen, kan man tycka, jag gillar ju det där med att variera mig med teknikprylar, jag är ju vad många skulle kalla en "prylbög utan dess like". Tur att man jobbar på Kjell och kan stilla behovet! =)
Mobilen blir hursomhelst, och efter mycket om och men en SE P1i, lite av bästa bästa, det enda negativa med den är att kameran saknar blixt. MEN, jag har övervägt att leva utan den, jag har ju min trotjänare Canon350D med diverse objektiv när jag vill fota nåt seriöst.

Känner lite press på mig nu när BK är i Bryssel och dricker mörk öl och skaffar sig veneriska sjukdomar, ja inte ang. sjukdomarna då utan bloggpress, BK är ju lite den som slänger flest inlägg känns det som, dock alldeles för korta ska väl tilläggas! ;) Hursomhaver, nu ska jag inte klanka ner på min wingman.
Påtal om Wingman så har jag köpt världens kanske bästa film; TopGun på DVD, kommer bli bra effekt i högtalarna!..

Nu. Sova. Säng. Säng. Säng. Ciao!

// CS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0