Överlycklig

Som Lasse sjunger, lycklig och förvånad är jag.
Började morgonen med att gå upp och laga lite havregrynsgröt ala Spetz, sen dök min bro Rob upp.  Vi åt gröt och väntade med spänning på att kön skulle börja på ticnets hemsida, där satt vi, med 2 datorer, 2 telefoner i 1,5 timme utan att komma nånstans i kön.
Biljetterna tog slut. Fan. Det hela såg mörkt ut. Vi tänkte hoppa. Men då händer något, min wingman Burta ringer ända från Umeå och berättar att Bruce gör ytterligare en konsert dagen efter och att det finns biljetter dit.
Vi blir överlyckliga och loggar in igen, efter några extremt långa minuter så får vi tag på dem!!
Biljetter. Till Bruce. På Ullevi. 5 Juli.
Vi blir självklart överlyckliga.

image164

Vi har även lyckats handla nästan alla julklappar idag, bara ett fåtal kvar. Julstress kommer jag ha nog av ändå på jobbet..

// CS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0