Nya lya och en liten liten värld

Hej Hopp!
Har fått lägenhet nu, lite strul med datum men som vanligt hoppas jag att allt löser sig!

Men nu till den sjuka historien om en liten värld!

För två-tre veckor sen mailade jag på en annons på blocket, det var två tjejer som behövde en inneboende. Jag slängde iväg ett mail med bild och allt, man vill ju inte vara blyg.
De här tjejerna svarade inte på mitt mail och jag fick en lite tår i ögat...
Men jag gick vidare och letade på iaf! Sen händer det en rolig grej, att en gammal kompis från mina studier i linköping hör av sig via facebook och vill käka lunch med mig i umeå för hans tjej är doktorand här uppe! Supertrevligt tänker jag och vi planerar allt. Så springer jag på honom och hans tjej idag på skolan. Då visar det sig att hon är doktorand i folkhölsovetenskap? och det var den ena tjejen jag sökte lägenheten hos. Då är det samma tjej!! Så hon förklarade att hon mailat mig och bjudit in på mig på fika, men troligtvis har det mailet kommit bort och därför blev det aldrig något.
Men sjukt ändå, mina gamle linkpolare bor tillsammans med den här tjejen som jag mailade på och frågade om lägenhet och nu springer vi på varandra....

Jag tycker det är helt crazy bananas.
Men nu ska jag flytta till en "eget" korridorsrum på 28m på nydala och jag hoppas verkligen det ska bli bra!

/B

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Dålig undanflykt från hennes sida, det var ju garanterat bilden som skrämde henne..

2007-12-04 @ 14:24:46
Postat av: Burta

tobbe, hon sa specifikt att det var en trevlig bild :D

2007-12-04 @ 15:44:14
Postat av: Björn

röstar på tobbe!

2007-12-04 @ 16:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0