Nu är det jul...

..här i vårt skjul....
Tomten är full, ramlar omkull, ramlar omkull..Som vår gamle farbror konkel brukar sjunga!

Hal plecis ätit fleltalet vålullal, äl helt ploppmätt! Fia har en idé om vegetarisk kost som dessvärre även jag faller offer för, i vårt förhållande så lagar Fia mat och jag diskar...Måste se till att byta roll snart så det blir lite protein på bordet! Eller skaffa en diskmaskin! Eller både och!!

Var och såg Beowulf på bio igår, rätt ok film, SJUKT snyggt gjort, hela filmen är animerad, till och med Angelinas härligheter, ibland glömmer man bort helt och hållet att filmen är animerad..
Sevärd helt klart, var jag, Pierra aka Justin och Martin, vi var helt ensamma i salongen, dålig film eller dålig dag för bio? Måste ha varit en mix av båda!



Petters nya är som väntat kunglig!
Min stackars vän Pete säger att "han känner igen sig" i den, stackars hans lever isf! ;)
Eller som Fronda en gång sa: "Hur fan kan man säga att man känner Petters texter".. Men sen är ju Fronda en pubertal tönt i sammanhanget också!

Fia sitter och kollar på TopModel Sthlm finalen på tv as we speak.
Spänningen är tydligen olidlig.
"Jag kunde inte bry mig mindre" som herr Munkhagen skulle ha sagt! =)

Hursomhaver, nu blir det lite bildredigering!
Över och ut // CS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0