Nu är det äntligen över..

Denna julhysteri..
Jag ber om ursäkt då jag varit lite frånvarande på sistonde, det finns anledning till detta vill jag lova.

Har jobbat alldeles för mkt, känns i kroppen, mindre kul just nu, mera kul i januari då lönen kommer! =)

CS har förlovat sig. Stort. Vill jag lova. Med FA. FA+CS=FACS. FACS= FUCKS? Hmm. Frågorna är många.
Men lyckliga är vi, oyeah! 

Fick ett Trangiakök i julklapp, kan behövas inför abisko. Fick även världens kanske grymmaste kameraväska från Lovepro samt en bok av allas vår Leif GW Person. Vilken man. Lever han?

Tanken är väl att sammankalla ett möte snart med abisko08´s medlemmar, dock så har det uppstått en liten konflikt mellan en av medlemmarna och en annan medlems flickvän, lite av ett slagsmål faktiskt. En spännande följetång utan dess like, men jag hoppas dock att detta inte går ut över våra äventyrsplaner..!

Fick ett spännande samtal från ICA häromdagen, de ville sponsra oss med köttfärs under resan, men jag var tvungen att avböja vänligt men bestämt, även om de verkar göra allt för att folk ska köpa deras kött i fortsättningen:

 

Jag har tvättstuga, inte alls spännande faktiskt. Inte mycket tvätt dock som tur är.

Ikväll blir det aktivitet hos Lars, wii & öl står på schemat, ska bli trevligt.

Vi hörs hörni! // CS

Kommentarer
Postat av: Posth

Grattis till förlovningen! Önskar er all lycka!

2007-12-29 @ 20:42:29
Postat av: Tina

Grattis till förlovningen! =)

2007-12-29 @ 21:31:50
URL: http://tiinnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0