Jakten på Fysik-Patrik från Boston Tea Party

Ni som är trogna läsare vet ju att jag haft som mål att uppsöka Fysik-Patrik och föreviga honom på kort.
Jag hade börjat planera vissa promenader österut mot fysikhuset och de andra mindre trevliga husen :P
Men behöver jag det? NEJ, han springer rakt på mig istället. När jag skulle lätta från Arlanda kliver han in i planet! BOOM som Ari Gold skulle sagt.

Fick detta kort när vi klivit av!
fysikpatrik

Jajaj, inget face! Men det är han. Och någon annan dude, kanske är han sugardaddy åt killen brevid? Vad vet vi på Abisko08?

/B


Kommentarer
Postat av: Patrik Norqvist

Detta är jag och min kompis Lars på väg till Globen för att se och lyssna på Bruce Springsteen.

\Patrik
(Grym konsert förresten...)

2008-03-22 @ 19:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0