Bryssel i korta drag

I torsdags eftermiddag satt änligen jag (Björn) och Boman ute på umeås flygplats. Saker var på gång, det kändes.
början

Efter en bärka hade slinkt ner kändes det som att alla problem var borta och att vägen till Bryssel låg öppen.
Flygen flöt på, mötte upp med Alex på Arlanda och där togs ännu en bira plus lite ljugande, vilket var skönt att både få höra och snacka själv.
alexhofmann

Mannen vi slöt upp med på Arlanda på bilden ovan, dock tagen på en toalett =)
Det bjuder du på Schulman ;)

Resan flöt på och vi landade efter dryga två timmar. Vädret var piss men det var fortfarande en stämning som man liksom kunde ta på.
Vi intog lite käk, drack lite bärs och åkte på besök hos några belgiskor. Väldigt gästvänligt och trevligt.
Sprang lite på krogen osv.

Dagen efter turistade vi runt nästan hela staden, har många fina bilder på kameran som kanske dyker upp här eller på facebook.com sen.
Dock fota jag denna lokala kvinnan på supermarketen där man kunde köpa backar med öl för under 10 euro.
local

På kvällen hände saker jag inte kan snacka om, men roligt var det.
Grekiskor är nog de mest gästvänliga människorna jag träffat, man tvingades äta hurmycket mat som helst och dricka, fast man både var mätt och full. Trevlig gest iaf!

Dagen efter blev det klubbning, modevisning med porschar på rad utanför. Det var dans och lyckliga miner från 02-06.
Såg dock personer köra ifrån klubben i sina bilar och de hade druckit lika mycket som vi. Kändes rätt osmakligt.

fireee

Jag in the front och wingman Mackan bakom.
skumpa

Här kommer tre flaskor skumpa från okänd. Vi hade mao en bra kväll.

Jag vet inte riktigt vad jag skriva för det var FUBAR hela den kvällen.

Men roligt var det =)

Over and out
/Burta

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag bjuder på det också börta!! /Schuman

2007-12-11 @ 23:26:57
Postat av: Tobbe

Den där skjortan ser ut att tillhöra Boman, den satans stekarn.Han ska alltid spruta med dompan.. Gillar inte honom alltså..

2007-12-12 @ 21:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0