Blogguppehåll för ena delen av Abikso08

Mr B aka Burta B aka Björn etc mm osv, tar med sig Boman under sina vingar och beger sig mot Bryssel imorgon för att göra stadens pubar osäkra.
Ska bli ruggigt skoj, umeå tillstånd är inte så tilltalande förtillfället. +3 regn och för att det varit svinkallt så är det is överallt så man cyklar som omkring på en hockeyrink. Väldigt underhållande.
Har dock klippt mig hos min nya favoritfrisör Robert, klockren! Rekar verkligen honom, jobbar i Univrsum.

Idag träffa jag även Dave för lunch, min gamla pedagogikvän. Jätte trevligt att catch up med honom.

Nu ska jag packa och tagga till något helt enormt!

Over and out scout!

/B

Kommentarer
Postat av: Posth

Trevlig resa!

2007-12-05 @ 17:53:09
URL: http://posth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0