Är året 2008 det vi alla har väntat på?

Jag tror 2008 kan bli det viktigaste året i världshistorien på många sätt, nya vägar kommer att banas fram och nya mål kommer att nås. För oss på bloggen är Keb´s topp det kanske största målet, för mig privat är det nog att klara mig bra i skolan, skaffa ett jobb, inte se något bakåt utan bara köra framåt, hitta en tjej? med mörkt hår helst =)
Vilka mål som är möjliga? Alla så klart, tänkte man annorlunda skulle det gå åt skogen med allt.

När man kommer hem till staden man växt upp ges man tillfälle till att tänka över saker, och jag tror de flesta som gett sig av känner samma sak. Vi är alla glada för att vi tog en sväng härifrån, visst kan det vara kul att komma över en helg eller kanske en vecka men sen går det på rutin. Utvecklingen är noll på något sätt. Detta gör att jag bävar inför sommaren, ska jag klara åtta veckor  i Peking, staden jag är så stolt över när jag är borta men hatar jag när är här? Jag vet inte...

Det blir lite nattsvammel såhär på kvällen... Ska försöka snajda en årsberättelse tills imorgon så håll utkik...

Och nu ska jag sluta vara bitter =)

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0