Sms från JS 070818 kl. 15:06

Sms från JS 070818 kl. 15:06
Tja! kände att det var något angående söndagen när vi pratade om det och jag blev påmind av Helena igår kväll.
Jag har lovat att följa med till hennes päron på sön eftermiddag och blir nog kvar in på kvällen. Så tyvärr tyvärr men promenad får nog vänta lite. Men hör gärna av dig framöver för jag är jävligt sugen...
Pöss & Kram

Slut på meddelandet.

....................................................................................................................................................................................................................

Bakgrundshistorien till detta var att JS och jag skulle ta en tripp runt Ågelsjön nu imorrn. Tidigare igår så tog vi en fika på stan, vi drack varsinn latte, jag med vanilj, JS utan, jag fick mjölken skummad som ett hjärta, JS fick den skummad som ett eklöv. Därefter hölls vilda diskutioner om vilken skummning som var bäst och vad det egentligen betydde att jag fått ett hjärta. Var det en kärleksförklaring från killen på fiket?
JS hade även vissa invändningar gentemot mitt val av smaksättning på kaffet.
Men i Abisko blir det inga smaksättningar på kaffet, där blir det bara snabbkaffe, börjar känna mig osäker på om jag kan garantera grabbarnas säkerhet...

/ CS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0