Signerat C. Spetz

Hej Linus!
Jag ar mycket intresserad av bilen du saljer,
men har sjalvklart nagra fragor.
Ser att annonsen legat ute ett tag, sen borjan
av augusti, ar det flera intresserade? Jag
befinner mig i Turkiet for tillfallet och kommer
vara har i 2 veckor till. Eventuellt kommer jag
hem tidigare da turkarna driver mig till
vansinne. Finns det mojlighet for dig att halla
bilen tills jag kommer hem?

Jag har alltid haft stort intresse for
amerikanska ak, men aldrig haft en sa ny mustang
som denna, men jag har ett par gamla godingar i
mitt garage hemma i Halmstad.

Finns det mojlighet att fa med falgarna?
Priset ar ganska oviktigt for mig, men jag
kopslar garna lite, vilket jag hoppas att du
ocksa gor!

Jag vill aven att du svarar arligt pa om bilen
ar buskord eller inte, har akt pa en blasning en
gang tidigare namligen!

Hor garna av dig snarast mojligt!
Mvh Hasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0