Linus svarar på andra mailet:

Hej Hasse!
Om jag inte minns helt fel så importerades den från usa 1998.
hehehe, bilen har inte körts i dragracing, utan killen som hade bilen
innan tävlade i dragracing med en riktig dragracing bil.
Min mustang hade hans fru.

Angående fälgarna: Vet inte vad din son fått för erbjudande. Men som
du säkert förstår betalar man oftast mer för märkes fälgar, då man
faktiskt, tro det eller ej får betala mer för kvalitet!!!  Fälgarna
kommer från West Coust Customs i florida och däcken är BFGoodrich.

Men har Ford Mustang Cobra SN95 fälgar 17"  till bilen som jag hellre
skickar med bilen.

Jag säljer bilen  för att kunna köpa en Ford Mustang Cobra -03.

Mvh Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0