Levin svarar på första mailet:

Hej Hasse!
Lite bakgrundsfakta om bilen, En tidigare ägare här i Sverige.
En man i 40-50års åldern som hade bilen som weekend bil och till frugan.
Han ÄR dragracing förare så bilen har blivit servad av kunnig ägare.
Jag har haft bilen i snart tre år, Lämnar alltid in bilen till J&J
performance i Norrköping.
Bilen står alltid i varmgarage, har inte åkt så mkt med bilen iår pga
att jag fått låna min fars Corvette C5.
Alla oljor ät bytta vid en service för en månad sen.

Fälgarna går att få med i köpet, dock så är det så att nypris på
fälgar och däck är 55.000:- är jag köpte dem.
Bilen är körd på ett bra och vettigt sätt. Ingen buskörning i den
benämningen.

Och som sagt vad, när jag hade bilen inne på service bad jag
verkstads killarna att provköra bilen för att se om det var några
andra problem, men fick till svar att bilen gick som en klocka
maskinellt.

Du är välkommen att höra av dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0