"Hasse" börjar go bananas...

Hej Linus!
Nu forstar jag inte dig Linus, korde hans fru dragracing med bilen?
Min erfarenhet sager att kvinnor inte kan kora bil for fem ore, lite som turkarna har nere, de har inget respekt for andra i trafiken.

Okej, den importerades 1998 alltsa, det var bra, att den importerades innan datakraschen 2000, da kanske matarstallningen inte hade stamt!

West coust customs sager du? Det har man ju sett pa tv ett par ganger, later mycket spannande, men ligger inte florida pa ostkusten? Da borde det ju heta East Coast customs, du har nog fatt det dar om bakfoten linus...
West coust customs adress:
181 Via Trevizio
Corona, CA 92879
(951) 284-0680
 
Hursomhelst, jag ar fortfarande valdigt intresserad av bilen, aven om forra agarns fru har kort den fort som satan. Jag vet sjalv hur mina fruar brukar kora bil, inte mycket till bilforare dar inte, precis som turkarna har nere, holl pa att bli overkord forut av en man i skapbil när jag och Ritva, (en av mina fruar) skulle upp i bergen med en hyrd scooter, holl pa att inte bli nan karleksstund dar!

Som jag sa, jag kommer garna och tittar och provkor bilen sa fort jag kommer hem, tar nog flyget hem i borjan av nasta vecka. Hur har du det i veckan som kommer? Finns det mojlighet till overnattning? Jag kan ta med Ritva och nagra andra.

Hor av dig Linus sa jag vet hur det blir!
Mvh Hans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0