En helt vanligt onsdagskväll...

Det är väl onsdag idag? Har tappat kollen på sånt för tillfället.
Jag har ett stort orosmoln över mig, en av våra många läsare som kallar sig Mr. Burns har varnat oss för de onskefulla samer som bor uppe i Abiskotrakterna. Han påstår att de är farliga och att man bör ta med sig både det ena och det andra för att komma undan deras våld. Någon som känner till om Samerna verkligen är ondskefulla?
När man läser Mr. Burns kommentar så först genast tankarna till Borat Zagdiev och hans rädsla för judar och zigenare. Kan det vara så att Mr Burns har rätt? Anyone?

CS & BK väntar på att JS ska ta sig i kragen och börja åtmindstånde gästblogga på denna blogg, vi känner på oss att JS har en del vettiga saker att tillföra i textform!

Ett annat orosmoln är Sandins bröstsmärtor som han fick på vår senaste expedition, kommer han att klara att bestiga Sveriges högsta berg? Talades vid med JS igår, tror vi bestämde att vi skulle luncha imorrn, då ska jag höra med honom hur hans hälsa är. Han skulle besöka läkaren nu i veckan för svar.

Själv var jag faktiskt också hos läkaren för ett par månader sen just pga bröstsmärtor vid ansträngning, jag var helt j-vla livrädd, fick lämna blodprov och EKG. Men läkaren hävdade bestämt att det inte var nåt fel på mig.
-Du är en ung och frisk man i dina bästa år, hävdade läkaren.
Och det intressanta var just att efter detta så försvann alla smärtor.
Placebo-effekt när den är som bäst!

Jag hatar förövrigt kanal lokal, vill bara säga det i textform.

Nu ska jag slösurfa vidare i sommarnattens sista timmar.
På återseende / CS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0