En gemensam vän

Kära Linus,

under alla år vi har känt varandra har vi haft delade meningar om bilar bland mycket annat. Detta har nog gjort att vi har haft mycket roligt också. Och ibland får man förmycket tid över och då blir det såhär:

Allt började med att jag skulle skoja lite med vår gode vän Linus och författade därför ett mail som jag var säker på att Linus skulle se rakt igenom, men det gjorde han inte. Det blev såhär istället:

    Levin l Jonnie Karlström | den där jävla göteborgarn som skulle köpt bilen banga ju ur, visade sig att han inte ens hade pengar
    Levin l Jonnie Karlström | jävla idiot
    Karlström | Levin l Jonnie förstod det
    Karlström | Levin l Jonnie får hoppas någon annan nappar då
    Levin l Jonnie Karlström | har en ny idiot nu, detta maila han mig idag, fattar inget dock
    Levin l Jonnie Karlström | Tjena Linus, fin bil du har, jätte fin verkligen. Du tror inte man kan boka den? Så kommer jag och hämtar den, sen kanske jag inte kommer och hämtar den. Asså jag vet inte om jag kommer och hämtar den. Med vänliga hälsningar Stefan Persson
    Karlström | Levin l Jonnie eh, vad fan står det egentligen?
    Levin l Jonnie Karlström | folk kan ju inte formulera sig asså
    Levin l Jonnie Karlström | jag har inte en aning om  vad fan han skriver igentligt
    Karlström | Levin l Jonnie fan svårt att säga
    Karlström | Levin l Jonnie du får väl maila tillbaka och fråga
    Levin l Jonnie Karlström | mm gjort, får se vad man får för svar
    Karlström | Levin l Jonnie vad skrev du då?
    Levin l Jonnie Karlström | jag förklarde på god svenska vilken idiot han var
    Levin l Jonnie Karlström | nae, jag sa att han kunde ringa mig så kunde vi snacka lite


Levin har ALLTID ropat hej innan han hoppat över bäcken när det gäller bilaffärer, jag har ingen aning om hur många gånger jag hört att bilarna är så gott som köpta eller sålda. I detta fall skulle den varit såld, men nej, så blev det tyvärr inte.

Sen så tyckte CS att det här också var skitkul. Så han registrerade en viss mail där det hela fortsatte... Håll koll på bloggen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0